Wednesday, December 7, 2011

WHAT? GILIRAN KEDUA?

Assalamualaikum..testing-testing..heheuk!haii semua.. -_____-"
kenapa aku buat muke penyet camtue? sebab aku baru lepas makan ayam penyet, then nampak  orang  shooting..oke..! saje jea bagitau, tak penting pun, aku tensyen nie.. so aku nak merapu sikit, please..please..tolonglah bace..huahahahha!sebenarnye aku tensyen..sebab...tak!bukan sebab becinta, takde kene mengena pun dengan mamat tuh, x..takder orang pun carik gado dengan aku, takk..bukan semua tue..aku tensyen sebab aku lapar..eyh!bukann..*sorry aku merapu melampau* aku tensyen sebab assignment belambak :( kenapa lah lecture bagi assignment sedebuk cmtue disaat-saat akhir aku sebagai pelajar di KLMU? why? uwaaaa:'( *boleh nampak kan, aku sawan sekarang* korang jangan marah la, aku nak merepek ke, aku nak membebel ke kat blog aku, korang peduli ape? tak suke takyah bace ok?? nie tak, nak jadi stalker, then kutuk2..puihh!
hari-hari terakhir aku sebagai pelajar, sangatlah busy, dengan macam-macam final project.. ha! nie lagi yang aku runsingkan, 21disember nie aku kene present kat kelas PCcom..cheit! aku tau, semua senior dah amek..jangan tanye kenapa oke-_____-" kitorang kene present sorang-sorang plak tue, time tue plak si buah hati aku tue pegi overseas..WHY!wHY! memang takde ONG la tangan aku cabut undi.. aku memang kesal dengan diri sendiri.. sampai sekarang kepala aku sakit..takpe..aku mesty boleh! YAKIN! fighting.. lupekan cerita Boy Over Flower seketika..fokus put..fokus..btw aku neves sebenarnye..sebab aku orang kedua yang harus tampil untuk presentation tue nanti..aku nak prepared baik punye slide..
p/s : Buat si buah hati yang nak pegi oversea tue, ha!awak..lelok..kat sane, nak cuci mate, cuci lah..saye oke jea..saye tanak ape-ape..saye nak awak balik dengan selamat jea.. jangan awak bawak balik minah salleh sudah..saye tepuk pale awak dengan die-die skali pegi ausy takyah naik flight kang!*kidding* haha! saye malu nk cakap kat mesej, saye cakap la kat sini..heheuk!gonna miss u..
*macam pegi setahun jea..miahahah!ko chill put* ✾◕‿◕✾

sakai sangat, buat keje sampaii muke toek macam nie -____-"
k baii

LIKE DAN SINGGAH KEDAI ONLINE PUT