Saturday, December 3, 2011

PABILA ALLAH TURUNKAN UJIAN

kadang-kadang kita tak sedar, kita menangis bagai nak rak saat boyfriend kita tinggalkan kita, kita rasa hilang nyawa bila girlfriend tinggal kita, kita rasa tak nak hidup bila orang umpat kita, sedar tak kita semua yang jadi nie, ada sebab dan alasan tersendiri, tanpa kita sedar..setiap ujian yang allah turunkan untuk kita itulah yang menjadikan kita seorang yang kuat dan tabah...Ucaplah alhamdulillah..masih belum terlambat untuk kita tahu siapa mereka disekeliling kita..


see..betapa positifnye kawan aku nie, even die dalam masalah.. benda-benda macam nie la yang motivate aku, kenapa aku suke buat quotes as my status kat facebook. ada juga yang menanyakan, ada juga cakap ishh poyo la, annoying la.. agak-agak korang tak suke, delete jea oke? better aku motivate diri sendiri, dari aku dok maki hamun orang kan? chill.. nobody perfect..
LIKE DAN SINGGAH KEDAI ONLINE PUT