Saturday, December 17, 2011

NO ISSUES

Assalamualaikum!
selamat petang (◡‿◡✿)  lately nie asyik hujan je kan? badan jadi lesu sangat bila hujan-hujan duduk rumah then tak berpeluh langsung, tak bukan saye malas nak pergi bersenam cuma takder teman jea.. heeheehuk! ✿◕ ‿ ◕✿ jadi saye tak menjejakkan kaki langsung ke luar..*mane lah kau tak lemau puteri oii* hahaha.. actually now on, korang perasan tak yang aku langsung tak der update pasal issue? memang takder mase sangat nak pikir pasal issue orang lain sebab issue aku dengan assignment last minute and those kind of work yang aku kene handle sangat buat otak aku pack! 
last but not list....
bila dah last semester nie, bila aku pandang belakang, banyak sangat memori yang dah aku tinggalkan. dan banyak juga yang dah terlepas ---____--- * ape aku merepek pun aku tatau ow! dalahh... k baii..


.....there is something left behind    
 i am still waiting for the miracle to show it up
that s nothing is left behind.... 
by : puteridamias2011
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ ?
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸



LIKE DAN SINGGAH KEDAI ONLINE PUT