Monday, November 28, 2011

RINDU kat . . .

Selamat malam..tehee... ^ _^ tehee..
Assalamualaikum.. apa yang sedang dilakukan sebelum membaca entry ini? haih..-____-" online yea? pegilah bace buku.. cheit! nasihat orang aku pandaila, aku sendiri pemalas nak buka buku, teringat zaman sekolah dulu, time kat Teknik PD, memang Moment tue aku takkaN lupe sampai bila-bila..heheuk! Oh yea! sebelum aku buat entry nie, aku curi kentang mak aku, memandangkan aku demam.. aku tak tolong mak masak.. heheuk! kejam aku en? *tutup muke, sebab malu* aku tolong encik buah hati nie buat proposal.. aku pening sikit nak mengolah ayat, Al-maklumlah yea Encik Buah hati, English aku D kowt.. pheww..malu je nak mengaku kenyataan yang memedihkan itu.. teheee...Eehhh!! Hello.. Encik Buah hati ta buli saye la, dia buat Assignment PC comp aku, heheuk! lagi banyak.. rasain lo Encik Buah Hati.. hohokZ!! Rasa rindu yang membara pada kenangan lalu sangat mencengkam kalbu, *cis!ayat nak sastera habis, nasib BM dapat A1* rindu pada si gadis-gadisku..:( yea! gadis.. aku kan lesBian dulu.. tehee.. jokeZ! aku rindu Gadis2 PPN aku..saje nak review sikit.. maghi aku hupload gambar lame2, tapi please jangan gelak,sebab kehitaman lalu..tapi..SILALAH GELAK.. sebab Encik Buah Hati tengok gambar nie sambil gelak macam sakai! siOt !

tue alin, Jiera ngan yantee..tehee..aku ? bukan akulahh..:p

nie lagilah bukan aku, *masih nak mempertikaikan*


aku pemain hOki tau dulu..tehee
rinduu kak pailang.. 

sumpah aku gelap dulu.. cam hape dah -___-:"









OKE! enough gelakk.. sekarang aku serius! serius sgt yang aku rindu korang giler-giler..walaupun korang tak hingat aku dah.. lebih-lebih lagi si tahi lalat atas idung, SUHAILA KHABOLLAH! yang cakap aku buat eplastik surgery.. hine naw en.. aku cume buat rawatan mandi susu! KIDDING! dah2.. aku nak sambung wat proposal Encik Buah Hati.. muuuahh!!!
LIKE DAN SINGGAH KEDAI ONLINE PUT