Saturday, November 26, 2011

Contested WHY?


ALHAMDULILLAH...sudah setengah tahun aku berhijab, dan macam-macam yang sudah aku lalui..kata-kata orang yang sangat menyakitkan hati dan naluri, namun aku masih disini..yelah kan? aku tidak hidup dek pujian tak mat dek cacian manusia.. sebab ape? bagi aku sendiri, manusia bersifat sentiasa tidak puas..dan bersifat sementara, dan menginginkan benda yang dihinanya..AM I RIGHT? 
mungkin aku tidak sebaik kau, kau dan kau yang lebih sempurna nak dibandingkan dengan insan keji seperti aku ini. kau cukup bagus dengan menghina dan mencaci orang..aku hanya mampu tersenyum dan menanti, satu hari kau akan menerima Hukum Karma . Aku tidak akan membalas, siapa aku hendak mempertikaikan pandangan orang terhadap aku? dan siapa kau untuk mempertikaikan cara aku? dan cara mereka berhijab? asalkan bertutup, tidak kisahla bagaimana mereka menutupnya..Aku juga sangat bersyukur, sebab makin ramai kawan-kawan yang bertanyakan tentang HIJAB.. yea, mungkin mereka ingin kelihatan cantik seperti

fatin suhana

maria elena

nisa kay

fatin liyana

Mereka blogger terkenal, yea sudah semestinya orang cantik seperti mereka memainkan peranan penting, mungkin mereka tidak menyangka dengan cara mereka mempelbagaikan kaedah mereka menutup aurat, ramai yang tertarik untuk menutup aurat. kan lebih indah begini..
Insyaallah saya akan mengadakan sesi menggayakan Hijab di rumah saya.. pape leyh PM saye, yes! free..korang datangla.. 29Nov 2011 Selasa lepas maghrib! yea..nak datang cuba inbox kat FB, gadis sahaja! 

LIKE DAN SINGGAH KEDAI ONLINE PUT