Friday, October 21, 2011

BUSY MEMANG MENGUNDANG

happy saturdayhai, hello, holla, hoit!
Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatu
selamat beristirehat bagi diri aku sendiri, sebab minggu nie adalah minggu paling penat bagi aku-______-
kenape aku penat? ape yang busy sangat tue cik Put oit??
busynye aku sampai tak sempat nak uruskan benda lain.
- tak sempat nak menaip di blog
- tak dapat balik kampung *rindu family*
- tak sempat nak kemas bilik bile kluar pagi
- tak sempat nak jemur baju, lipat baju
- tak sempat call mak, sebab balik dah lewat *rindu mak*
 psst2! tapi sempat je dating ngan si farfar <3 heheuk! *_____* sebab satu kolej and satu kelas kan? ala lew! ! jangan la jeles pun..
nak share dengan korang nie, nak ngadu sikit..buleyh ta? buleyh eah? sape bace sampai abis die sayang aku lettew! phewwit!
memandangkan aku adalah pelajar final year, *last sem horeyhhh* dan aku akan menjejakkan kaki ke dunia pekerjaan *scary* lebih-lebih lagi akan pergi meninggalkan KLMU * jage diri si farfar sambil melambaikan tangan seperti miss universe* 
aku banyak final project tau sem nie, dayyyyyymn! serius doe.. kepale hotak aku nie, kadang-kadang macam hang kejap, blur jap, tersangkut-sangkut jap, tue yang kadang-kadang bila fikir pasal assignment lepas tue, masalah negara, masalah peribadi, masalah jiran sebelah uma, kiri kanan depan belakang masalah menghimpit hotak aku, tue yang buat mud aku tak begitu stabil dan, mulalah.. emo tak tentu hala.. cepat jea nak sentapp*______- mangsa utama, si farfar la..sebab die jea selalu dengan aku, aku pulak time marah, mane fikir ape....suka hati jea, nak fikir ikut suke hatiii aku. terok kan aku?
and sejak akhir-akhir nie, aku macam lari dari landasan..aku macam tak jadi diri aku sendiri, aku tak tahu kenapa benda nie jadi macam nie, kenape kau put? kenape? *sambil cakap depan cermin*
benda macam nie aku sendiri tak dapat nak kawal, ini kelemahan common pada diri aku.. Mungkin aku perlu lebih berfikir sebelum melontarkan kata-kata.
Ya! kau rasa aku tidak matang? aku pun berfikiran sedemikian-______- kenapa ya?? aku tiada jawapan untuk itu, bukan tiada tetapi aku berat untuk bercakap tentang diri sendiri. mengapa yea?? lumrah manusia, sukar untuk mencari kesilapan sendiri, dan lebih suka menunding jari.maafkan aku..aku insan biasa..
kepada si farfar : maafkan saye, dan terima kasih kerana awak sangat bersabar dengan saye..saya sayang awak...
dan kesibukkan itu, baru bermula...bagaimana dengan cabaran yang mendatang? Wallahualam..tapi aku bahagia, bahagia dengan kehidupan rangkap baru aku ini, masih dengan keluarga tersayang,kawan-kawan lama cuma aku perbaharui dengan kehidupan dan nafas baru dalam hidup aku..terima kasih untuk kehidupan indah ini.Alhamdulillah.
aku harap, kesibukkan ini tak menjejaskan apa-apa..
dan  masa lalu, sayangii masa depanmu, dan hargai masa lalu mu.semuanya tidak akan berulang..moment just happen once.:) sentiasa memaafkan dan harap dimaafkan.
ALHAMDULILLAH untuk kehidupan hari ini.

I LOVE MY LIFE
I LOVE MY FAMILY
I LOVE MY FRIENDS
AND I LOVE MY FARFAR

LIKE DAN SINGGAH KEDAI ONLINE PUT