Monday, September 19, 2011

ITU DIA SAHABAT.

apa erti sahabat bagi korang?bagi aku sahabat adalah sesuatu yang perlu give and take.sesuatu yang sanggup berkorban dan dikorbankan. sesuatu yang bukan semua orang boleh. seseorang yang akan selalu ada untuk mendukung dan sahut kau saat kau jatuh. sahabat juga tidak mengira jangka masa, pada pendapat aku lah,korang? macamane?

 hard times dont last forever but a real friendship do, 
i always be there when anything you need,
even if it's just someone to listen.

sahabat juga tidak mengira jantina,lelaki atau perempuan. tapi kali ini aku nak buat tribute untuk seseorang yang memang sanggup berkorban untuk aku. yang orang lain tak pernah buat untuk aku,dan dia juga tak pernah merungut.seriusly, kalau sape jadi SGF die sangatlah untung. apa itu SGF? stand for Special Girlfriend
aku sangat-sangat selesa dengan kehadiran seorang teman seperti dia. seriusly he make me feel safe when he was around me. hell yeah!! no kami tidak bercinta. dia nak jatuh hati ngan aku? memang tak larh en..sebab die pernah cakap, orang buta je syok kat aku. aku? aku of kos lah takkan pernah bercinta dengan bff sendiri. tapi aku akan sayang dia sampai bila-bila. 








akeym, i nak terime kasih gile-gile kat u. u help me alots kim! u ade saat i jatuh tersungkur, saat i sensorang,i takder sape, u always be by my side, u sanggup beli tiket pegi sentul timur,sebab nak pastikan i selamat naik teksi,sebab u risau i kene kacau dengan negro. then u patah balik pergi shah alam.  i tak rase ade orang pernah buat macam itu untuk i. u sanggup redah hujan semata-mata amek i seberang jalan,sebab i tak berani nak lintas jalan besar. u sanggup tak tido sebab dengar i bebel.u tau tak i rase untung gile kawan dengan laki baik giler macam u! serius mok... u mmg such a nice guys! 
gadis-gadis..die single..nak dia let me noe k? sebab die sangat baik! saya sayang dia..



LIKE DAN SINGGAH KEDAI ONLINE PUT