Friday, September 30, 2011

B I G FAMILY !

today tak banyak yang nak diperkatakan, sebab banyak sangat dalam fikiran. sangat kusut dan aku sendiri buntu dengan diri sendiri. haih! mungkin silap aku, dan ujian dari DIA. aku bersyukur dan terima apa sahaja yang bakal jadi dan telah jadi dalam hidup aku, ini semua jadikan aku yang sekarang. banyak sangat pikir, haih! muka pun dah beranak pinak musuh utama aku *jerawat* . tapi nak buat macamane, hidup kita haruslah hadap walaupun tak mampu, kadang-kadang sangat susah nak berdepan dengan orang. tapi itu yang kita perlu, 
"FACE IT, NO MATTER WHAT, NO MATTER HARD" 
yelah,seperti selalu orang katakan, hidup kita ini tak ubah seperti roda, kadangkala diatas, dan kadangkala di bawah, tapi tak semestinya bila anda di atas anda akan kekal disana, jika anda di bawah, berusaha lah untuk ke atas, kerana tanpa usaha, anda tidak berjaya ke atas. jangan mudah mengalah yea kawan-kawan. *motivate diri sendiri*
yang penting jangan menyendiri ok? hargai orang di sekeliling kamu, kalau family korang jauh, jangan lupa call dorang,and bergaullah dengan rakan-rakan sekeliling. anggap mereka seperti family sendiri. mungkin ini boleh mengubat hati yang sedang resah gelisah itu *sastera sangat*
sweet big family ever 








ini semua adalah family broadcasting.
actually banyak sangat gambar kenangan kitorang,
tapi disebabkan dulu saya tak berhijab, say tak dapat nak show kat korang semua..
heee...
feeling so great when im with them. because they are such a big femly that protect each other.









LIKE DAN SINGGAH KEDAI ONLINE PUT