Saturday, August 13, 2011

perjuangan baru bermula

selamat malam,sebelum mata ditutup dan sebelum selimut ditarik saya ingin berkongsi satu perasaan yang sangat asing bagi saya,kegembiraan yang terlalu apabila sesuatu yang saya impikan selama ini, apa yang saya pernah utarakan dan bincang bersama VELOVE SHIEFFA mendapat sambutan ramai.
ALHAMDULILLAH 
yang baik datang dari 
ALLAH 
dan yang buruk dari kekurangan saya sendiri.apa yang saya maksudkan ialah 


satu komuniti dimana ianya terbuka pada sesiapa sahaja yang bergelar muslimah dan syaratnya amat mudah,anda berhijab/bertudung/berjilbab. had umur juga tidak ditetapkan. walau siapa anda apa pekerjaan anda dan berapa umur anda,anda dialu alukan untuk menjadi sebahagian daripada komuniti kami.

30 TERBAIK AKAN DIPILIH UNTUK MENYERTAI KAMI SEBAGAI COMITEE
saya akan update kemudian siapa comitee tersebut.

syarat-syarat COMITEE
-haruslah bijak
-mempunyai keterampilan diri
-kreatif dan inovatif-gigih berusaha
verstyle dan uptodate

p/s : comitee akan diumumkan selepas perjumpaan pertama diadakan.

terima kasih tidak terhingga kepada COMITEE yang terpilih, yang tidak jemu membantu XEEXOE ARIEF a.k.a si buah hati pengarang jantung pisang, VELOVE SHIEFFA yang sering mendengar dan memberi idea-idea yang bernas. EDIE yang sentiasa menyokong kami. tidak lupa juga pada KUCING SERIUS yang ingin membantu kami mempromosi.

pada yang berminat,anda bolehlah ke MALAYSIAN HIJABERS COMMUNITY

dengan hanya click like anda serta merta menjadi sebahagian dari kami.
p/s : lelaki pon blh like tanda menyokong perjuangan kami

SEKIAN DARI SAYA

LOTSA LOVE FROM MHC
PUTERI~



LIKE DAN SINGGAH KEDAI ONLINE PUT