Monday, August 29, 2011

MALAM RAYA

Assalamualaikum,
dalam keadaan orang lain semua gembire sambut raya,aku tak dapat rasa kemeriahan itu,yea aku mempunyai sepasang baju kurung baru,yep hanya sepasang..cukuplah kan..sekadar untuk cukupkan syarat,kepada semua umat islam di dunia ini,* bukan setakat di Malaysia * 
SELAMAT HARI RAYA,
 maaf saya bukan pandai sangat nak berkata-kata.
condition aku hari ini, tidak begitu baik * sambil mengelap hingus * aku demam, mak kate aku berjangkit dengan encik AMIR,disebabkan beliau selalu menghubungi aku,dan beliau sedang menghidapi demam yang teruk * betul ke ayat aku nie,pedulikan * tapi mana mungkin virus demam nie blh merebak melalui talifon,kan? mungkin juga kerana aku kurang minum dan kurang rehat * kata encik hakem perb * tapi aku rase aku lah manusia paling goyang kaki abad ini . kata encik kimkimok pulak mungkin aku nyer antibody lemah sebab aku terlalu banyak makan * munasabah ke kate-kate beliau? * . ada juga yang berkata, mungkin aku demam sebab terlalu rindukan si dia.. * munasabah * keep thinking !
kawan-kawan saya ini sering menemani saya disaat suka duka saya, yellah,masing-masing ada BLACKBERRY , ini memudahkan lagi perhubungan kami * ayat yang agak skemah *
bagaimana raya anda tahun ini? raya aku ? aku rasa,inilah raya paling tidak memberi apa-apa makna buat aku,dalam keadaan aku dan si buah hati pengarang jantung pisang berpisah, aku benar-benar kecewa. kawan-kawanku menjadi peneman setia,thanks alot my friends. I LOVE YOU. tambahan pulak kakak kesayangan saya, ROSLINA menjalani perubatan  kimotherapi di PJ, sudah 2 bulan aku tidak berjumpa beliau,apa. dikhabarkan beliau akan menjalani 25 kali kimotherapi * aku sedih,aku tidak berada disampingnya * tapi insyaallah encik AMIR ingin membawa aku berjumpanya raya ini :) 
semoga beliau berada didalam keadaan yang baik disana .



LIKE DAN SINGGAH KEDAI ONLINE PUT