Tuesday, July 12, 2011

zaman sekolah,life started!

haha,tetibe aku cam excited giler nak tulis entry about zaman sekolah kat sini after someone yang agak suke kacau aku mase aku junior at SEKOLAH TEKNIK PORT DICKSON. name fesbuk die http://www.facebook.com/profile.php?id=100000465335490 ha!name da nak mat salleh en?act kalau ta silap aku die nie dak rombau tak pon kolo pilah den raso. watever la..nak tau tak,die nie time skola dlu sangat-sangat sangat suke kacau aku..ingat lagi peristiwe depan library yang sampai sekarang kalau aku teringat aku akan tergelak. die tengok aku sampai die jatuh longkang ok!sumpah mamat nie kelakar giler..and paling sweet n kelakar sekali bile die sanggup lari dari perhimpunan asrama untuk jumpe si junior nie untuk bagi sekeping gambar berukuran pasport yang sampai sekarang masih ader dengan aku ok! ngee..p/s : bukan ape,aku mmg suke simpan harta kazanah..to his girlfie..sorry >.< kami kawan lame.. ha yang paling penting,die senior jambu yang bawak payung PINK time jumpe aku k..hhow suweettt kan3!
p/s : nie bukan cerak la awak,nie anak jiran saye punye makcik punye anak sedare


this is my lesbo forever!

tanks to alin,bff sampai mati aku yang paling cantek georgous!n hot pada mate aku..die yang mention name aku kat cerak,koz cerak dapat jumpe page die..http://www.facebook.com/alynrosly add la,die cantek oke,n sangat baikk.korang nak tengok ta sape cerak tue actually???serius shit!aku suke giler kawan dengan die,dalam banyak2 senior,die paling tatau malu n baik dgn aku..

nie bukan die......
nie lagilah bukan!die tak kacak camnie..haha
nie terlalu kacakk,die ta macam nie larh!ishh..die ta putih..

grr!gambar die terlalu besar,so klau nak sangat tengok,pergi la kat page die,ader en link kat atas uh!!caye tak,kitorang amek kos same,tapi die da keje da skunk..untungla en,sebab die tua sikit,he improve alot kot,care die,yang penting asik speaking oke!alhamdulillah...seorang kawan sudah berjaye...
heee..saye mantok,cik bembem da tido kat sebelah nie..nunyte >.< mumuahh!
LIKE DAN SINGGAH KEDAI ONLINE PUT