Saturday, July 9, 2011

TRANSFORMER-dark of the moon

harinie saye sangat-sangat rajin nak update blog semua oke..aritue,dalam minggu lepas (erk..tak ingat tarikhnyer) my sayangness encik xeexoe arief book ticket tok saye dan die untuk menonton cerite itu..act die da tengok da..grr..UNTUNGLA kan..
actually aku bukan nak komen sangat pasal jalan cerite ke,ape ke tapi hero and heroin die..superbbb!!melelehhh beb..tengokk!!aku da kate kan??memangg sangat2 mantops n wat aku adore giler kat die kot,body die..grr..begetar jiwe seorang lelaki tengok..jum tengok lagi yeah!
sweet kan doranggg??kan??sumpahh aku suke!!
dapatt boyfren camnie bagusss kan..ayuh!selamatkan dunia dari BERSIH ceh!tetibe en..hakhak
tengok body die,sikit puunye hot kowt weii...nak yang nie!nakk!!!
enough said!!!kalau ader perempuan camnie,aku suh joe ngorat pastuhh jadi madu aku!ehh..salahhh..hheheheh..aku suh abg aku ngorat..grr..
ok chow!!
LIKE DAN SINGGAH KEDAI ONLINE PUT