Sunday, July 17, 2011

MONTE CARLO OHSEM!

hai guys!!2days past i and my beloved boyfriend MR X|A and my sweeties twee-ties friends MISS BEMBEM going to BB as usually for watching HARRY POTTER not HARRY PORTER =p oh man!my english is so suck! dah2 aku cakap melayu je k!t tak pasal-pasal korang gelakkan aku,lagi-lagi MR X|A aku tue,oke2 aku mengaku,aku tak pandai speaking..yeah!aku MELAYU yang makan SAMBAL BELACAN,mungkin terlebih sangat so lidah aku sebut pekataan-pekataan tue pown in MALAY VERSION LA..mak sorry,adik tak pandai sangat cakap ENGLISH cam mak,haih -.- sangat sedih woo..mak plak power speaking..ish!awat hang nie teruk sangat cik PUT oii..dah,lupekan pasal aku tak reti cakap ENGLISH..skg nakk habak kat hang semua pasai crita MONTE CARLO yang OHSEM n wat atie aku berbunge-bunge and yang pasti keluar wayang dengan muke habis bahagia,macam orang baru dapat CINTA BARU.
TARANGGG!!!NIE POSTER MONTE CARLO 
(Selena Gomez sangat gojes ok,dalam bahasa English..she's so gorgeous!!wink~)

film review..
cerite nie pasal selena (GRACE) lepas grad, die nak pegi trip tau ngan die nyer bestiesh(EMMA),pastuh last minit,mak and ayah tiri die suh bawak kakak tiri die (MEG) dorang tak ngam,pastuh sampai kat PARIS trip tue jadi worst sangat,at last dorang kene tinggal bas mase dorang g melawat MENARA EI'FEIL  then si grace rase worst giler,tetibe dorang..... ha nak tau??pg tengok pg..seyeshh best!sumpahh..swear pok!

nie ade gambar sikit..

nie la time dorang kene tinggal bas tuh!sian giler time nie

nie watak kedua selena (clodie) kowt,tak hingat lolx

see..time nie dorang kene g ball room,cantik giler oke!saye minat emma..she's hot like me..
cheh!tetibe en..

emma & owen

meg & riiley (really sweet)

nie pasangan selena dalam cite tu!!giler kacak,dapat tak carik lain dah..haha

oke dah!nak lebih g..pegi lah tengok..tak rugi tengok sebab cerite nie ader pengajaran,ader nilai-nilai murni yang diterapkan n ader mesej sendiri yang ingin disampaikan...

LOVE.LOVE.LOVE


LIKE DAN SINGGAH KEDAI ONLINE PUT