Sunday, July 24, 2011

hati aku.

hari ini,idup aku tak tenang seperti selalu
aku dah cube untuk tersenyum
berceloteh macam takder ape yang berlaku
macam aku lah orang paling happy kat dunia nie
but....useless!!
aku rase sangat teruk sekarang
yeah!mungkin terlalu besar kesalahan aku tue untuk die
tapi aku manusia biasa, yang tak lari dari kesilapan itu
YA ALLAH,aku sendiri tak tahu
aku tak tahu ape lagi harus aku buat
mungkin aku perlu diamkan diri?
atau mungkin aku perlu face it on?
tak pown just terus pretend dat
NOTHING WAS GOING ON
i dunno! i dunno! i dunno!
give me the best way YANG MAHA ESA
hanye kau jea yang tahu
what should and shouldnt
mungkin aku bukan yang terbaik!
but i'll try my best lolx!
sumpahh aku rase down giler sekarang nie
aku harus move on
kalau die dah tanak aku ader dalam hidup die lagi
im just leaving!yeah!im leaving ='(
AS U WISH my dear
aku tak mampu nak menaip lagi
mate aku semakin kabur
TANKS FOR EVERY SINGLE THING THAT U HAVE DONE BEFORE.
YOUR HAPPINESS IS MY PRIORITY!

LIKE DAN SINGGAH KEDAI ONLINE PUT