Tuesday, July 19, 2011

abortioN

Masyaallah!menggugurkan kandungan adalah satu dosa besar,dahlah korang dowk berzina,dah puas,dah sedap pastuh ko senang-senang nak suh pempuan gugurkan kandungan,tanak bertanggungjawab..hei3!mane letaknye hati nurani kaw sebagai seorang khalifah di muka bumi ini wahai cucu adam?ko sedar tak dose besar tue?tak cukup dengan zina,kau bunuh janin yang tak  berdose itu..ape yang kau nak jawab di akhirat nanty?aku sangat terguris dan terhiris biler kes-kes macam nie keluar...macam semalam aku tengok cerite flat 3A tue la..serius..aku touching giler,aku tak takot tengok cerite tue,tapi ayat-ayat dalam cerite tue buat aku terpikir,macam nie ke manusia zaman sekarang..
''abg bukan tanak bertanggungjawab,abg cume nak anak yang sah dari hasil pernikahan kite''
WTF
wei2!!kau dah sedap,dah buat anak,dah suh awek kau gugurkan,pastuh boleyh kau buat ayat simpati polan macam tue?aku gerammm wei...

INSAFLAH WAHAI INSAN,DUNIA KITA SUDAH UZUR,TERLALU UZUR..

LIKE DAN SINGGAH KEDAI ONLINE PUT